Covid- maatregelen SV Red Star ‘58
Algemene uitgangspunten
SV Red Star ‘58 volgt, voor zover van toepassing, de algemene richtlijnen en adviezen van de nationale overheid, het RIVM, het NOC-NSF, de NTTB, de TTL en de gemeente Goirle betreffende sportzalen, kantines en het sporten.
Het bestuur gaat uit van de eigen verantwoordelijkheid van de bezoekers bij het voldoen aan gestelde richtlijnen, hygiënemaatregelen en het deelnemen aan de corona-registratie en weg te blijven bij klachten of tijdens een quarantaine periode en te vertrekken bij grote drukte.
Aantal aanwezigen
Tijdens onze reguliere openingstijden zijn onze leden en vrijwilligers welkom, mits men zich houdt aan de hierboven genoemde uitgangspunten. Verder zullen onze zakelijke relaties (leveranciers en monteurs) kort aanwezig kunnen zijn en incidenteel (in principe enkel op uitnodiging) andere personen voor bijvoorbeeld een overleg/vergadering met het bestuur.
SV Red Star ‘58 streeft naar ongeveer 24 (zitplaatsen kantine) / 35 (totaal aantal bezoekers) personen als maximum. Bij het bereiken van dit aantal graag besluiten om zelf te vertrekken anders volgt sluiting van de kantine.
Tijdens de diverse competities is het ook toegestaan voor onze tegenstanders (sporters van een andere vereniging) om onze zaal te betreden.
Hiervoor gelden onderstaande criteria: maximaal aanwezige volwassenen: 20
Jeugdspelers geen maximum.
SV Red Star ‘58 heeft besloten het advies van de afdeling Zuid-West ( tafeltennis) te volgen om tijdens de wedstrijden niet van speelhelft te wisselen en niet te dubbelen.
Voor het 1e herenteam uitkomend in de landelijke competitie gelden de wedstrijdregels zoals door de NTTB het laatst zijn vastgesteld
Overige maatregelen
Sportzaal: Volg de aangegeven looproutes en houd 1,5 meter afstand. Gebruik aanwezige middelen voor desinfectie tafels e.d.. Gebruik eigen handdoek bij zweet en niet de tafel.
Kantine: Maximaal 24 zitplaatsen beschikbaar. Volg instructies op in kantine (2 personen tegelijk bestellen). Tussen stoelen niet gaan staan en stoelen en tafels niet verplaatsen.
Kleedruimten en douches: Maximaal betreden door 6 personen per kleedkamer. Maximaal 2 personen tegelijk douchen maar liever omkleden en douchen bij voorkeur thuis. Geen bezittingen in kleedkamers achterlaten.
materiaal ontsmetten: spelers zijn zelf verantwoordelijk, met eventueel aanwezig ontsmettings-materiaal de sportattributen (ballen, shuttles, tafels etc.) te ontsmetten
Corona registratie
Leden: Registratie via aanwezige presentielijsten i.v.m. met mogelijk bron- en contactonderzoek GGD.
Gasten tijdens competitie: Registratie via Corona teamformulier i.v.m. met mogelijk bron- en contactonderzoek GGD.
Overige bezoekers: kunnen standaardformulieren gebruiken.
Corona gegevens zijn enkel bestemd voor hierboven genoemd doel en worden gedurende een periode van 2 weken bewaard en daarna vernietigd.
Met sportieve groet,
Bestuur SV Red Star ‘58
Algemene uitgangspunten
SV Red Star ‘58 volgt, voor zover van toepassing, de algemene richtlijnen en adviezen van de nationale overheid, het RIVM, het NOC-NSF, de NTTB, de TTL en de gemeente Goirle betreffende sportzalen, kantines en het sporten.
Het bestuur gaat uit van de eigen verantwoordelijkheid van de bezoekers bij het voldoen aan gestelde richtlijnen, hygiënemaatregelen en het deelnemen aan de corona-registratie en weg te blijven bij klachten of tijdens een quarantaine periode en te vertrekken bij grote drukte.
Aantal aanwezigen
Tijdens onze reguliere openingstijden zijn onze leden en vrijwilligers welkom, mits men zich houdt aan de hierboven genoemde uitgangspunten. Verder zullen onze zakelijke relaties (leveranciers en monteurs) kort aanwezig kunnen zijn en incidenteel (in principe enkel op uitnodiging) andere personen voor bijvoorbeeld een overleg/vergadering met het bestuur.
SV Red Star ‘58 streeft naar ongeveer 24 (zitplaatsen kantine) / 35 (totaal aantal bezoekers) personen als maximum. Bij het bereiken van dit aantal graag besluiten om zelf te vertrekken anders volgt sluiting van de kantine.
Tijdens de diverse competities is het ook toegestaan voor onze tegenstanders (sporters van een andere vereniging) om onze zaal te betreden.
Hiervoor gelden onderstaande criteria: maximaal aanwezige volwassenen: 20
Jeugdspelers geen maximum.
SV Red Star ‘58 heeft besloten het advies van de afdeling Zuid-West ( tafeltennis) te volgen om tijdens de wedstrijden niet van speelhelft te wisselen en niet te dubbelen.
Voor het 1e herenteam uitkomend in de landelijke competitie gelden de wedstrijdregels zoals door de NTTB het laatst zijn vastgesteld
Overige maatregelen
Sportzaal: Volg de aangegeven looproutes en houd 1,5 meter afstand. Gebruik aanwezige middelen voor desinfectie tafels e.d.. Gebruik eigen handdoek bij zweet en niet de tafel.
Kantine: Maximaal 24 zitplaatsen beschikbaar. Volg instructies op in kantine (2 personen tegelijk bestellen). Tussen stoelen niet gaan staan en stoelen en tafels niet verplaatsen.
Kleedruimten en douches: Maximaal betreden door 6 personen per kleedkamer. Maximaal 2 personen tegelijk douchen maar liever omkleden en douchen bij voorkeur thuis. Geen bezittingen in kleedkamers achterlaten.
materiaal ontsmetten: spelers zijn zelf verantwoordelijk, met eventueel aanwezig ontsmettings-materiaal de sportattributen (ballen, shuttles, tafels etc.) te ontsmetten
Corona registratie
Leden: Registratie via aanwezige presentielijsten i.v.m. met mogelijk bron- en contactonderzoek GGD.
Gasten tijdens competitie: Registratie via Corona teamformulier i.v.m. met mogelijk bron- en contactonderzoek GGD.
Overige bezoekers: kunnen standaardformulieren gebruiken.
Corona gegevens zijn enkel bestemd voor hierboven genoemd doel en worden gedurende een periode van 2 weken bewaard en daarna vernietigd.
Met sportieve groet,
Bestuur SV Red Star ‘58